Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення й обмін Згідно з законом України "Про захист прав споживачів" покупець може: 1. Обмінювати товар належної та неналежної якості. 2. Повернути товар належної та неналежної якості. 3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості. Який товар підлягає обміну: 1. Товар, у якого є чек; 2. Товар в оригінальному пакованні зі збереженими бирками та ярликами, який не був у вживанні; 3. Товар, після купівлі якого не пройшло 14 днів. Процедура повернення й обміну товару належної якості: 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте No оформлення відправленої посилки та No банківської картки для повернення засобів; 3. Після отримання товару впродовж семи робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар 4. Всі послуги перевізників або трактування перероблених засобів проходять завдяки клієнтам. Процедура повернення товару Ненадійної якості: 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте No оформлення відправленої посилки та No банківської картки для повернення засобів; 3. Після отримання товару впродовж семи робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар 4. Всі послуги перевізників або тракту переведення засобів проходять завдяки нашому рахуванню. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту, так само за фізичною адресою — Запорізька обл, м. Запоріжжя, Шевченковський район, вулиця Рубіжна д. 13, індекс 69014 Повернення засобу відбувається після отримання товару. Повернення засобу здійснюється на мапу або грошовому переводі у відділення Нової пошти або Укрпошти. Повернення засобу здійснюється впродовж 7 днів із моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.